Direktlänk till inlägg 4 januari 2009

Nu har vi gjort det igen....

Av Jenny - 4 januari 2009 12:05

Flyttat alltså =)

Måndagen innan julafton var vi o tittade på ett parhus i Skogstorp, en byhåla utanför Falkenberg. Vi fastnade för denna lägenhet som har ett stort badrum, välplanerat kök, ljust vardagsrum, 2 sovrum o fram o baksida o nära till grönområde. Sagt o gjort vi fick nycklarna samma dag o på juldagen flyttade vi in =)


Så om ni undrar varför jag har varit lite frånvarande så vet ni varför ;-)


O ni når mig bara på mobilen ett tag frammåt, jag sa upp allt vad som heter TELE 2 o väntar nu på ett nytt nummer från TELIA. TELE2= the company that brings your BIG TROUBLES!!!! (and not smal bills)!!!

 
 
Ingen bild

Frida

4 januari 2009 20:05

Det är så kul att du flyttat närmare mig!! Nu kan vi ses mkt oftare så vi kan promenera, fika & dricka vin :)

 
Linda

Linda

5 januari 2009 08:10

På tiden att du skriver blogg!!! Behöver något att läsa ju!! =)

http://www.linsluza.blogg.se

 
Ingen bild

kattis

5 januari 2009 13:57

Att du baka kladd kaka snabbt - det vet jag! MEN att flytta i samma hastighet, det trodde jag ju inte *skratt* - du är en ganska rolig figur!!
När får jag en väg beskrivning?
Kramar från mig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 oktober 2009 13:30

Jag har flyttat bloggen till http://blogg.mrbigs.se   VÄLKOMNA!!!! ...

Av Jenny - 29 januari 2009 20:23

Har funderat lite idag över vilka saker det är =)   1. Det kvittar hur trött du är på morgonen när ditt barn vaknar, man blir alltid lika varm o glad när man får värsta smilet som hälsning =)   2. Att ha en man som alltid ställer upp för en, och komm...

Av Jenny - 22 januari 2009 16:27

Jag vet!!   Nu har jag äntligen ett par dars ledighet. På lördag ska vi på kick-of med jobbet, ska bli jätte kul =)   I söndags när jag jobbade så skadade sig min arbetskamrat, en ko trampade av henne en tå. Vi fick åka in akut till sjukan som ampute...

Av Jenny - 5 januari 2009 20:20

på alla sätt o vis.   dagen var kall men fin. Jag o bästa vännen gick ner till havet med barn o hundar. Försökte ta lite bilder, men är inte lätt när man har två otåliga barn med sig o tre hundar som tyckte det var allt annat en kul att sitta still n...

Av Jenny - 18 december 2008 14:02

I helgen som var, lämnade jag tillbaka Kromka till husse i Polen. Vi saknar denna underbara hund. Stort tack till Krysztof med familj....

Ovido - Quiz & Flashcards