Direktlänk till inlägg 4 november 2008

Idag vill jag....

Av Jenny - 4 november 2008 20:22

Ge en STOR KRAM till min underbara uppfödare o vän Kattis. Tack för allt stöd o hjälp, den är ovärderlig.


Jag vill även ge en jätte stor kram till min älskade man som står ut med allt jag hittar på med hundarna, utan ditt stöd hade det inte gått.


O en stor kram till Linda o mamma, tack för att ni finns, ni är bäst =)

 
 
Linda

Linda

5 november 2008 10:22

Tack själv, men du hinner aldrig med mig. =(

http://www.linsluza.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 oktober 2009 13:30

Jag har flyttat bloggen till http://blogg.mrbigs.se   VÄLKOMNA!!!! ...

Av Jenny - 29 januari 2009 20:23

Har funderat lite idag över vilka saker det är =)   1. Det kvittar hur trött du är på morgonen när ditt barn vaknar, man blir alltid lika varm o glad när man får värsta smilet som hälsning =)   2. Att ha en man som alltid ställer upp för en, och komm...

Av Jenny - 22 januari 2009 16:27

Jag vet!!   Nu har jag äntligen ett par dars ledighet. På lördag ska vi på kick-of med jobbet, ska bli jätte kul =)   I söndags när jag jobbade så skadade sig min arbetskamrat, en ko trampade av henne en tå. Vi fick åka in akut till sjukan som ampute...

Av Jenny - 5 januari 2009 20:20

på alla sätt o vis.   dagen var kall men fin. Jag o bästa vännen gick ner till havet med barn o hundar. Försökte ta lite bilder, men är inte lätt när man har två otåliga barn med sig o tre hundar som tyckte det var allt annat en kul att sitta still n...

Av Jenny - 4 januari 2009 12:05

Flyttat alltså =) Måndagen innan julafton var vi o tittade på ett parhus i Skogstorp, en byhåla utanför Falkenberg. Vi fastnade för denna lägenhet som har ett stort badrum, välplanerat kök, ljust vardagsrum, 2 sovrum o fram o baksida o nära till grön...

Ovido - Quiz & Flashcards