Direktlänk till inlägg 16 november 2008

Så är helgen över

Av Jenny - 16 november 2008 18:20

O lugn o skön har den varit. Fick gå in o jobba extra på lördagen då en på jobbet blev sjuk, gott med extra pengar inför jul.


Linda o Christian var o hälsa på i lördagskväll, nice =) blev pizza o en massa godis o kortspel, grattis Linda o Christian till var sin vinst =)


Idag var vi på söndags middag hos svärmor, det blev kalkon (jätte gott). Felicia har ej varit på humör idag, trött o inte hungrig, tillväxt period kanske.


Mowa har varit med idag o hälsat på, nyttigt för henne att träffa lite folk. Hon tyckte också att kalkonen var god =)


Har hittat en såååå fin klänning o kappa till Felicia, blir att inhandla till jul.

 
 
Linda

Linda

17 november 2008 07:17

HOn var nog grinig för att hon saknade moster Linda.

http://www.linsluza.blogg.se

 
Ingen bild

mamma

17 november 2008 22:36

Nä, hon var grinig för hon saknade sin mormor.

 
Ingen bild

förste fotografen

18 november 2008 12:16

asså.... jag bara undrar om eran kamera gått sönder? eller har jag gett fotografen dåligt själförtroende? JAG VILL SE LITE BILDER PÅ BLOGGEN!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 oktober 2009 13:30

Jag har flyttat bloggen till http://blogg.mrbigs.se   VÄLKOMNA!!!! ...

Av Jenny - 29 januari 2009 20:23

Har funderat lite idag över vilka saker det är =)   1. Det kvittar hur trött du är på morgonen när ditt barn vaknar, man blir alltid lika varm o glad när man får värsta smilet som hälsning =)   2. Att ha en man som alltid ställer upp för en, och komm...

Av Jenny - 22 januari 2009 16:27

Jag vet!!   Nu har jag äntligen ett par dars ledighet. På lördag ska vi på kick-of med jobbet, ska bli jätte kul =)   I söndags när jag jobbade så skadade sig min arbetskamrat, en ko trampade av henne en tå. Vi fick åka in akut till sjukan som ampute...

Av Jenny - 5 januari 2009 20:20

på alla sätt o vis.   dagen var kall men fin. Jag o bästa vännen gick ner till havet med barn o hundar. Försökte ta lite bilder, men är inte lätt när man har två otåliga barn med sig o tre hundar som tyckte det var allt annat en kul att sitta still n...

Av Jenny - 4 januari 2009 12:05

Flyttat alltså =) Måndagen innan julafton var vi o tittade på ett parhus i Skogstorp, en byhåla utanför Falkenberg. Vi fastnade för denna lägenhet som har ett stort badrum, välplanerat kök, ljust vardagsrum, 2 sovrum o fram o baksida o nära till grön...

Ovido - Quiz & Flashcards